באנו, השקענו, קידמנו והגולשים פשוט לא משאירים פרטים! למה?

כולנו מקפידים על עיצוב שנראה טוב ומזמין, אך איננו יכולים להסתמך על אסתטיקה בלבד. רוב הגולשים מתנהגים בצורה זהה למדי כשהנתונים מראים שמרביתם מעניקים "זמן חסד" של עד 15 שניות מקסימום לאתר שאליו נכנסו. שימו לב: עד. כלומר יש לנו בין 0 ל-15 שניות להרשים אותם ולהוכיח להם ששווה להם להישאר ולהשאיר פרטים/לרכוש את המוצרים שאנו מוכרים.

מה דפי אתר אז צריכים להכיל כדי למשוך גולשים להישאר?

ישנם מספר פרמטרים חשובים שיחד מרכיבים את מה שנקרא חווית משתמש. מקדם אתרים לא צריך להיות איש UX מקצועי, אבל הוא בהחלט חייב לדעת דבר או שניים שגורמים לגולשים להתרשם, להישאר ולהפוך ללקוחות.

עיצוב

אתר טוב צריך להתבסס על כ-3 צבעים עיקריים הנובעים מן הלוגו. עצם העובדה שאנו נמנעים מערבוב יתר של צבעים שונים, מאפשר לאתר להיראות אלגנטי ובעל אימרה ואופי מסוימים. כמקדמי אתרים, איננו יכולים לשנות את פני הדבר, אך אנו בהחלט יכולים למסור את רשמינו למתכנתים.

היו סמוכים ובטוחים שלרוב בוני האתרים עושים את עבודתם נאמנה והולכים על פי כלל זה. עם זאת, תמיד חשוב לדעת ולהיות עם האצבע על הדופק.

כותרת ופסקה פתיחה משכנעים

האתר נראה מזמין? כבר הגולשים שנכנסו ירצו לקרוא קצת כדי להבין על מי ומה מדובר. קידום אורגני מתבסס הרבה פעמים על כמות הזמן שגולשים נשארו באתר וכך אנו רומזים לגוגל שהם אכן הגיעו למלל שרלוונטי לשאילתת החיפוש.

פתחו תמיד עם כותרת שאיננה משתמעת לשני פנים – מה שמקדמים זה מה שצריך להיות בכותרת. זה גם טוב ל-SEO וזה גם טוב לחווית המשתמש. מיד לאחר מכן, המשיכו עם פסקת פתיחה מעניינת שמסבירה על הבעיה ורומזת על הפתרון. הבעיה והפתרון יכולים להיות שקשה להוציא אשרת עבודה לארצות הברית אבל עם ייעוץ נכון הכול אפשרי, או שיש המון מקקים שמתחבאים בפינות שונות בבית אבל עם מדביר מוסמך אף פינה לא חומקת מעיניו המקצועיות. צרו בעיה ורמזו מיד שגם יש פתרון.

טופס השארת פרטים

כבר אמרנו שלגולשים אין כמעט סבלנות? כל חברת קידום אתרים וגם אצלנו בחברת מקום ראשון יודעים שהמטרה של הלקוח זה לא רק להתהדר במיקומים גבוהים, אלא מה בתכל'ס, כמה לקוחות השאירו באמת פרטים. לכן חשוב שכבר בשליש הראשון של האתר, הגולשים מיד יראו טופס השארת פרטים אחרי פסקת הפתיחה שקראו. ייתכן מאוד שכבר בפסקה הראשונה שכנענו אותם והנה הם רוצים לקבל מידע נוסף על השירות.
אם נגרור אותם עם עוד ועוד תוכן, ייתכן שהם יאבדו סבלנות ופשוט יינטשו אל האתר הבא.

תמונות וסרטון

ליד התוכן של פסקת הפתיחה, ליד טופס השארת הפרטים או מיד אחרי הטופס, חשוב ללוות את האתר עם סרטון. זה לא חובה, אך לא מעט מחקרים הראו שאתרים עם סרטון תדמיתי משכנע, הגבירו את יחס ההמרה שלהם פלאים.

באשר לתמונות, כיום הטרנד של עיצוב האתרים שם דגש נרחב על תמונה שמופיעה כבר בחלק העליון ועליה כותרת ותוכן או רק כותרת. עם תמונה רלוונטית ואיכותית, כבר ניתן לקנות את הגולשים ולשכנע אותם שהם הגיעו לעסק איכותי ואמין.

מי אני?

שמי אלי סאסי, מנכ"ל מקום ראשון עם ניסיון ב-SEO מזה עשר שנים. אני מקדם עשרות אתרים שונים ונהנה מכל רגע ורגע. קידום אתרים זה תחום שלא מפסיק להתפתח ולשנות תפיסות וגישות, ובעזרת סקרנות והמון אהבה לתחום אני דואג תמיד להישאר עם האצבע על הדופק וללוות את הלקוחות שלי כל הדרך אל ההצלחה.

אם גם אתם מחפשים ייעוץ לגבי אפשרויות הקידום העומדות לפניכם, נשמח להציע שירות מקצועי ומקיף.

כיצד ניתוח דאטה מסייע לקידום SEO?

גוגל ויתר מנועי החיפוש פועלים בכל רגע נתון כדי להשתפר ולשדרג את האלגוריתם שלהם תוך שהם חורטים על דגלם להביא לגולשים את האתרים הרלוונטיים והטובים

Read More »

קידום SEO באמצעות בלוג

לקידום אתרים יש מגוון רחב של שיטות שמסייעות בחיזוק דפי האתר ובהגברת הסמכות שלו בעיני גוגל ובעיני יתר מנועי החיפוש. אחת מן השיטות לחיזוק האתר

Read More »

מה החשיבות של כלי מנהלי האתרים?

כלי מנהלי האתרים של גוגל שנקרא Google Search Console הוא למעשה אמצעי התקשורת שלנו מול מנוע החיפוש הפופולרי בעולם. חשוב שכל אתר שעולה לאוויר יסונרכן עם כלי

Read More »

בניית פרופיל קישורים חיצוניים

לגוגל יש למעלה מ-200 פרמטרים שונים על-פיהם מנוע החיפוש הפופולרי בעולם מחליט את מי להציג ראשון עבור שאילתת החיפוש של הגולש/ת. רבים מן הפרמטרים השונים

Read More »

כתיבת תוכן איכותי ל-SEO

תוכן, תוכן, תוכן ושוב פעם תוכן. אפשר להסביר מהו קידום אורגני באלף ואחת דרכים ולהדגים זאת בצורה מסובכת ומורכבת, אך בסופו של דבר, אחד מן

Read More »

מה זה קידום אורגני?

נתחיל קצת בהגדרות – קידום אורגני הוא מגוון רחב של פעולות המתבצעות על אתר מסוים ומחוצה לו וזאת כדי להביאו למיקומים הראשונים של תוצאות החיפוש

Read More »

קידום אורגני – כדאי או לא כדאי?

לא פעם יוצא לי לפגוש בלקוחות מתעניינים שמתלבטים אם לבחור בקידום אורגני או בממומן או שאולי לשלב בין השניים.לא מסובך להבין את הדילמה, שכן שני

Read More »