חברת שיווק דיגיטלי

כזאת שאוהבת תוצאות.

יש קליקים ואין לידים?

אנו חברת שיווק דיגיטלי שמודדת את עצמה בכל יום מחדש. 

תמצאו אותנו מרוצים רק כאשר הלקוחות שלנו עושים כסף : )

ELISASI - משרד פרסום

מקום ראשון - סוכנות לשיווק דיגיטלי חכם.

מומחים בהקמת מערך משולב שמביא לידים באופן יציב.

בואו נדבר לרגע על שיווק דיגיטלי

איך מבטיחים הצלחה ב 2019?

האמת, קצב השינויים הוא פשוט מטורף!

רק לחברה/אדם שעוסקים בתחום יום יום יש סיכוי להצליח. 

מה שעובד בגוגל לא יעבוד בפייסבוק ומה שיראה טוב באינסטגרם לא ישתלב בדף נחיתה בודד.

הסוד טמון בשילוב נכון של כל הערוצים יחד שיביאו

לקונצרט לידים מושלם.

דפי הנחיתה שלנו ממירים בממוצע

זה אומר בפועל שאתם עושים יותר כסף תוך כדי שאתם מוציאים פחות כסף!

מהם הערוצים שבאמת עובדים?

קידום בשיטת SEO

אמנם מתאים לטווח ארוך - אך אם אתם מסתכלים על העסק שלכם בראייה עסקית נכונה - אתם חייבים להשקיע שם.

ניהול קמפיין ב GOOGLE

רשת החיפוש + רשת המדיה [GDN] מציאת הטירגוט הנכון, הכנת קריאיטיב שאי אפשר להתעלם ממנו ובום!!!

רימרקטינג פייסבוק

קשה מאוד לשכנע על הפעם הראשונה. אנחנו נדאג ליצור מערכת יחסים עם הלקוחות לאורך זמן.

אפרופו פייסבוק/אינסטגרם ורימרקטינג

שיווק דיגיטלי לחתונה
שיווק דיגיטלי להחזרי מס
קידום אורגני מקום 1

אז בוא/י נדבר - נשמח לטפל בשיווק של האתר שלך.

חברה או סוכנות לשיווק דיגיטלי?

הגעתם להחלטה שהפרסום שלכם יכול להניב לכם הרבה יותר? 

באופן כללי, זה תמיד נכון. 

כי תמיד יש מה לשפר, תמיד יש לאן להתקדם. נקודת המוצא של "אין יותר מה לעשות ומה שקיים קיים" היא שגיאה כמובן. 

תמיד צריך לחדש, לשפר. 

קחו לדוג' את קוקה קולה. סה"כ מותג שעובד נכון? כולם קונים וכולם רוכשים עם ובלי השינויים שהם יבצעו. 

אז מדוע בכל זאת כל פעם יש מוצר חדש? טעם חדש? פרסומת חדשה? 

עוד בנושא קידום אורגני >>

מהסיבה שאם רוצים להישאר בתודעה חייבים לדבר עם הלקוח וליצור מערכת יחסים ארוכת טווח. בשיווק דיגיטלי של 2019 בו קצב המסרים כמעט בלתי מוגבל אנחנו חייבים לספק ערך שיהיה מספיק טוב כדי שיגרום ללקוח שלנו להשאיר אותנו בתודעה או לקנות מאיתנו מוצר או שירות.

אז אם יש לכם תקציב ואתם מחפשים חברה לשיווק דיגיטלי כזו שיודעת מה היא עושה נשמח לעזור לכם. 

המטרה שלנו ברורה: להכין עבורך מערך שיווקי כזה שיחבר את כל הנקודות ויביא אותך לתודעה ולמצב כזה בו מתקבלים פניות/מכירות באופן יציב וקבוע.

 

מה זה בעצם שיווק דיגיטלי?

האינטרנט הוא מקור המידע החשוב, הפופולרי והשימושי ביותר בעולם. באוטובוס, באמצע הרחוב, בבית או בעבודה – כל מידע שאנחנו מחפשים, כל תשובה על שאלה בלתי פתורה או צורך, מקבלים מענה מהיר ומידי דרך מנועי החיפוש השונים וברשתות החברתיות.

כיום ברור לכל העסקים, מקטנים, דרך חברות בינוניות וגדולות ועד לתאגידים, שלנוכחות הדיגיטלית יש את ה-Say שמבדיל בין עסק מוצלח שרק הולך וגדל, לבין עסק שעומד במקום. אז איך כל זה מתקשר לנו בעצם לשיווק דיגיטלי?

בשיווק הדיגיטלי – כל הדרכים כשרות

גוגל, בינג, פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם, טאבולה, אאוטבריין, כל האמצעים האלו ועוד רבים נוספים, מאפשרים לנו להכפיל ואפילו לשלש את כמות העסקאות של העסק בין אם דרך רכישות ובין אם דרך פניות של גולשים המעוניינים בשירות שלנו.

שיווק דיגיטלי הוא למעשה שם כולל לכלל השירותים הפרסומיים השונים שניתן לספק לבית עסק עבור גיבוש נוכחות עקבית ורווחית ברשת האינטרנט.

אז איפה הקאץ'?

הסוד להצלחה טמון בכך שצריך לדעת לבחור באפיקים השיווקיים הנכונים.

כולנו יכולים להרים קמפיין ממומן בגוגל ושלום על ישראל, אבל האם זאת באמת הדרך הנכונה ביותר? בדיוק כמו שישנם מאות ואלפי עסקים ששונים זה מזה באופי השירות שניתן, כך גם דרכי השיווק משתנות ואינן אחידות.

דמיינו שאתם עסק לפריצת מנעולים. עתה אתם רוצים להכפיל את מספר הפניות אליכם באמצעות שיווק דיגיטלי שמותאם בדיוק לצורכיכם. האם תבחרו בפרסום בגוגל או בפייסבוק? ישנה גם האפשרות לשלב בין השניים, וזאת במידה שהתקציב הוא גבוה מספיק.

אז זהו, שפייסבוק פשוט לא יתאים לאופי השירות. גולשים שמחפשים אחר פורץ מנעולים, הם גולשים שצריכים את השירות באופן בהול. לכן טבעי שהם ייגשו קודם כל לגוגל כדי שיוכלו למצוא מענה מידי למקרה החירום.

פייסבוק היא מערכת שבה הפרסומות קופצות כבדרך אגב. הגולשים גוללים, מתעדכנים בסרטונים חדשים, חדשות, סטטוסים של חברים וכיוצא בזה, ואז לפתע הם רואים פרסומת. כמובן שהפרסומת מותאמת בדיוק לצורך שלהם (ועל כך נתעכב מאוחר יותר), אבל האופי הפרסומי הוא יותר קליל ולא מחייב. דוגמה לפרסומת לא מחייבת שמתאימה בול לפייסבוק היא מבצעים בסופרים לקראת החגים.

בוחרים את האפיק המשתלם ביותר

מטרתו של השיווק הדיגיטלי היא לענות על הצורך של העסק להגביר את הנוכחות שלו ברשת. במהלך השיחה שלי עם הלקוחות, אני נוהג להבין בדיוק את הצורך שלהם, לחקור את העסק ולהביא להם את המסקנות שלי באשר לאפיקי השיווק הנכונים ביותר עבורם.

לא פעם, בעלי עסקים מגיעים אלי עם דרישה מסוימת ולפתע אני משנה להם את כל קו המחשבה ב-180 מעלות. זוהי המטרה העליונה של מומחה לשיווק בדיגיטל – לסלול ללקוחותיו את הדרך הנכונה והמניבה ביותר.

איך כל אפיק שיווקי יכול להתאים לך?

במהלך שיחת ההיכרות והייעוץ, אני בודק יחד עם הלקוחות שלי את הצרכים העסקיים שלהם, לצד ההשקעה הכלכלית שהם מוכנים להעניק לאפיקים השיווקיים. כאן אסביר בפירוט עבור כל שירותי השיווק הדיגיטלי הפופולריים ביותר ומתי כדאי להשתמש בהם.

קידום אורגני – קידום אורגני הוא בעצם שורה של צעדים אותם יש לבצע באופן עקבי לאורך החודש על אתר הלקוח ומחוצה לו. מטרתם של הצעדים הללו היא לשכנע את מנועי החיפוש כי האתר שלנו הוא הכי רלוונטי עבור הגולשים, ולקדם אותו באופן טבעי בתוצאות החיפוש עבור ביטויים שונים, עליהם הוחלט מראש.

הקידום האורגני לוקח זמן! הרבה זמן! ובדיוק בגלל זה אני נוטה שלא להמליץ עליו כאשר מדובר בלקוחות שמחפשים פניות באופן מידי. מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה, אך היא לוקחת מספר חודשים ולעתים מגיעה גם לכשנה. לאורך כל התהליך הלקוח משלם שכן נעשית לו עבודת קידום שוטפת, ובפועל הוא לא רואה תוצאות אלא לאחר מינימום של 3 חודשים.

קידום ממומן בגוגל – וזה מה שמוביל אותי לקידום הממומן. במקרים בהם הלקוחות מחפשים אחר פניות מידיות לעסק, הרי שאפיק זה הוא המומלץ ביותר. כמובן שרצוי לשלב בין הקידום האורגני לממומן, אך הדבר מושפע מענייני תקציב ולכן יש לערוך סדר עדיפויות הגיוני שמיטיב עם העסק.

כאמור, קידום בגוגל יכול להתאים למגוון רחב של עסקים ויש לבחור זאת בתבונה. במסגרת הקידום הממומן בגוגל, אנו משלמים עבור כל הקלקה על המודעה. התמחור על ההקלקה משתנה בהתאם למילת המפתח והתחרות שיש עליה בין המפרסמים השונים.

קידום ממומן בפייסבוק – קידום ממומן בפייסבוק הוא למעשה גם הקידום הממומן באינסטגרם. כאן אנחנו יכולים לשלם לפייסבוק במגוון דרכים, החל מחשיפה של מודעה ועד להקלקות עליה. קידום בפייסבוק יכול להניב לידים איכותיים והמרות מצוינות, אך הוא דורש תחכום עם יכולות קופי מצוינות וקריאיטיביות.

זכרו – אם מדובר בשירות שיכול לעזור לגולשים בכדרך אגב, אז הרי שהוא עשוי להתאים לפייסבוק במידה רבה. אם מדובר בשירות שהגולש צריך באותו הרגע, אז הרי שגוגל הוא המועמד הטבעי.

קידום תוכן – מכירים את הכתבות שמופיעות תחת "פופולרי ברשת"? מדובר בכתבות שניתן למצוא במגוון אתרים חדשותיים ומגזינים אינטרנטיים שונים. אלו למעשה כתבות תוכן שממומנות באמצעות מערכות פרסומיות שונות. השתיים המפורסמות ביותר הינן טאבולה ואאוטבריין.

אבל איך אפשר להניב לידים מתוכן ממומן? ובכן, מדובר במשימה לא פשוטה ואני לרוב לא ממליץ על ההרפתקה הזו מלכתחילה. עם זאת, אם מדובר בעסק שמציע שירות פורץ דרך, אז הרי שייתכן וכתבה על הפעילות שלו תעשה עבורנו בדיוק את העבודה.

אדגים זאת כך: יש לכם עסק שמציע שירותי קוסמטיקה מתקדמים. אתם רוצים לפרסם את העסק בכתבה? חפשו את הייחודיות. משהו שיגרום לנו לכתוב כותרת לכתבה בסגנון "חשיפה: הסוף לפצעונים ב-3 טיפולי פנים טבעיים". בדרך הזו עוררתם את סקרנות הגולשים הרלוונטיים, הובלתם אותם לכתבה, שכנעתם אותם שאתם אכן פורצי דרך והופ – יש לכם ליד חדש.

האם ניתן לשלב?

כן ואף רצוי. תמיד טוב לשלב בין האפיקים השונים וזאת כדי למצות את מלוא הפוטנציאל של העסק.

נניח ואתם עסק בעל תקציב גבוה, אז הרי שניתן לשלב בין קידום אורגני לבין קידום ממומן בגוגל. בהדרגה תופיעו בתוצאות החיפוש באופן טבעי, ואז תוכלו גם להסיר את עצמכם מן הקידום הממומן.

דוגמה נוספת – נניח ואתם עסק בעל תקציב גבוה שרוצה למתג את עצמו ו"לרדוף" אחרי הגולשים שנכנסו למודעות בגוגל. במקרה הזה ניתן לערוך קמפיין בגוגל ולבצע רימרקטינג בפייסבוק. הגולשים יכנסו אלינו פעם אחת ומאותו רגע אנחנו נרדוף אחריהם ברשת החברתית. זה מיתוג מצוין שמעיד על כוח וסמכותיות.

כיצד אדע במה לבחור?

כאן אני נכנס לתמונה. שמי אלי סאסי ואני מקדם אתרים משנת 2010. תחום השיווק הדיגיטלי תמיד ריתק אותי וזה מה שגורם לי להתעדכן באופן יומיומי בכל החידושים שהתחום המטורף הזה מביא איתו.

אני מלווה עסקים להצלחה ואשמח להציע גם לכם את שירותיי עם שיווק דיגיטלי מקצועי שמשיג תוצאות. לקבלת מידע נוסף על שיווק דיגיטלי חכם וממוקד, התקשרו אלי למספר הטלפון 0723950683 או השאירו פניה באתר, ואחזור אליכם בהקדם האפשרי לקביעת פגישת ייעוץ ראשונה.