קידום אורגני הוא תהליך שלוקח לא מעט זמן ובעיקר אם מדובר באתר שקודם בצורה לא נכונה או באתר חדש שטרם צבר סמכותיות בעיני גוגל. באתרים חזקים הסיפור קצת שונה והם יכולים לפלס את הדרך הרבה יותר מהר אל הפסגה, אבל גם שם נדרשת לא מעט מלאכת קידום אינטנסיבית.

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים ב-SEO

חברות קידום אתרים שמציעות קידום אורגני מהיר לרוב מציבות לעצמן יעד לא ריאלי שרק יכול לאכזב את הלקוחות ו"לעודד" עזיבה. בכל הנוגע לתהליך הזה חשוב לשמור על מספר כללים חשובים שמשאירים את שני הצדדים מרוצים:

להציג את המציאות

קידום אורגני בגוגל לוקח זמן, המון זמן. זה יכול לנוע בין שלושה חודשים-חצי שנה וזה יכול לקחת אפילו שנה כדי שביטוי סופר חשוב לעסק יגיע לעמוד הראשון ולתוצאה משביעת רצון. חשוב תמיד להסביר זאת ללקוחות ולבצע תיאום ציפיות כבר בשלב מחקר מילות המפתח.

שקיפות

הקידום עצמו יכול להתבצע בשיטתיות כל החודש, אך בפועל מרבית הלקוחות שלא התברגו עדיין בתוצאות טובות, לא ירגישו בעבודה הזו. לפיכך, חשוב כל העת להראות את העבודות שנעשו בצורה שבועית. כל הפעולות הקידומיות שנעשו בצורה מסודרת וברורה.

כמובן שדו"ח חודשי הוא גם הכרח וחשוב לשלוח ללקוחות עם הצגה של מה נעשה והיכן אנחנו עומדים כיום מבחינת תוצאות החיפוש בביטויים הרלוונטיים.

סבלנות וקור רוח

הן מקדמי האתרים והן הלקוחות חייבים לשמור על איפוק וסבלנות לאורך התהליך. חשוב להכיר בכך שקידום אתרים SEO הוא דבר שלוקח זמן, אך זוהי בהחלט השקעה שמשתלמת בטווח הרחוק. אסור להיכנס להיסטריה כאשר ביטוי מסוים נעצר במקום ופשוט להמשיך בקידום ואט אט לקצור את הפירות. ביטוי הלך אחורה באופן משמעותי לאחר שהתברג יפה? אל תשברו את הכלים, נהגו במקצועיות ובידקו בדיוק מה נעשה ומה ניתן לשפר כדי להוכיח לגוגל שמגיע לנו לחזור להישגים שהיו ואף לקצור הישגים משמעותיים יותר.

במבחן התוצאה

אט אט התוצאות ידברו בעד עצמן. מה שחשוב הוא להתכונן לתהליך מראש מתוך ידיעה שהדבר לוקח זמן בלתי מבוטל, להציג את התהליך הקידומי שלב אחר שלב באופן שבועי וחודשי ולשמור על אורך רוח שיאפשר לשני הצדדים לעבור את התהליך בכיף ובשיתוף פעולה הדדי נפלא.

כיצד ניתוח דאטה מסייע לקידום SEO?

גוגל ויתר מנועי החיפוש פועלים בכל רגע נתון כדי להשתפר ולשדרג את האלגוריתם שלהם תוך שהם חורטים על דגלם להביא לגולשים את האתרים הרלוונטיים והטובים

Read More »

קידום SEO באמצעות בלוג

לקידום אתרים יש מגוון רחב של שיטות שמסייעות בחיזוק דפי האתר ובהגברת הסמכות שלו בעיני גוגל ובעיני יתר מנועי החיפוש. אחת מן השיטות לחיזוק האתר

Read More »

מה החשיבות של כלי מנהלי האתרים?

כלי מנהלי האתרים של גוגל שנקרא Google Search Console הוא למעשה אמצעי התקשורת שלנו מול מנוע החיפוש הפופולרי בעולם. חשוב שכל אתר שעולה לאוויר יסונרכן עם כלי

Read More »

בניית פרופיל קישורים חיצוניים

לגוגל יש למעלה מ-200 פרמטרים שונים על-פיהם מנוע החיפוש הפופולרי בעולם מחליט את מי להציג ראשון עבור שאילתת החיפוש של הגולש/ת. רבים מן הפרמטרים השונים

Read More »

כתיבת תוכן איכותי ל-SEO

תוכן, תוכן, תוכן ושוב פעם תוכן. אפשר להסביר מהו קידום אורגני באלף ואחת דרכים ולהדגים זאת בצורה מסובכת ומורכבת, אך בסופו של דבר, אחד מן

Read More »

מה זה קידום אורגני?

נתחיל קצת בהגדרות – קידום אורגני הוא מגוון רחב של פעולות המתבצעות על אתר מסוים ומחוצה לו וזאת כדי להביאו למיקומים הראשונים של תוצאות החיפוש

Read More »

קידום אורגני – כדאי או לא כדאי?

לא פעם יוצא לי לפגוש בלקוחות מתעניינים שמתלבטים אם לבחור בקידום אורגני או בממומן או שאולי לשלב בין השניים.לא מסובך להבין את הדילמה, שכן שני

Read More »