כותרת ה-Meta היא למעשה תגית שבה אנו קובעים את הכותרת שתופיע עבור עמוד מסוים באתר בתוך תוצאות החיפוש של גוגל או כל מנוע חיפוש אחר. מספיק בהסבר קצרצר זה כדי להבין עד כמה הכותרת היא חשובה ומשמעותית.

כותרת ה-Meta למעשה מתפקדת ככרטיס הביקור הראשוני ביותר של דפי האתר שלנו והיא זו שנלחמת בחזית עבור הקלקה של כל גולש וגולשת. כל מילה שנכתוב או לא נכתוב תכתיב את המציאות ויכולה א' להביא לקידום אורגני יעיל בתוצאות החיפוש ו-ב' לדרבן את קהל הגולשים הלא כל כך סבלני להיכנס אלינו לאתר.

אז איך כותבים טייטל טוב לדפי האתר?

מדובר בשורה שגוגל מאפשרים לכתוב בה בין 60 ל-65 תווים וישנם מקרים בהם אפילו ב-63 הוא כבר מתחיל להציג לנו כותרת חלקית שנגמרת בשלוש נקודות. אז איך לכל הרוחות מצליחים גם להיות יצירתיים, גם מסקרנים וגם רלוונטיים ואמיתיים כדי למנוע אחוזי נטישה גבוהים.

התחילו במילת המפתח

אין דרך טובה יותר להכריז לגולשים שאנחנו הכי רלוונטיים. פשוט פתחו את הכותרת שלכם עם מילת המפתח שאותה אתם מקדמים בדף הנקודתי שבאתר. למשל אצלנו כחברת קידום אורגני פועלים לקדם את הביטוי הזה ובאחד הדפים תמצאו כותרת שמתחילה בביטוי.

המשיכו במשפט מסקרן

כאן כבר מדובר באתגר האמיתי! זה באמת לא עבודה פשוטה ויש לא מעט פעמים שבהן תמצאו את עצמכם כותבים ומוחקים, כותבים ומוחקים, פעם אחר פעם למשך מספר דקות בלתי מבוטל. כתיבת משפט מסקרן על פני מספר תווים בודדים יכולה בהחלט לגזול מאיתנו לא מעט רזרבות של דמיון ויצירתיות.

אז מה כדאי לעשות? חשבו מה הדבר הכי רלוונטי לגולש אבל בלי לנדב יותר מדי מידע. למשל אם מילת המפתח שלנו היא חברת קידום אתרים, אז הרי שלאחר מכן נכתוב משהו בסגנון: רוצה להשיג תוצאות? בעצם לא נידבנו מידע, הכרזנו על השירות שלנו ופנינו לגולש.

סיימו במיתוג

המיתוג אמנם לא כל כך מועיל לנו בקידום הדף הנקודתי ותופס לנו תווים אך עדיין כדאי לעשות זאת כדי להקרין לגולשים שמדובר פה בחברה אמיתית ואמינה שמספקת את השירות תחת שמה. היו סמוכים ובטוחים שגולשים שרואים מותג, גם אם הם לא מכירים אותו, עדיין ירגישו בטוחים שיש להם כאן עסק עם נותני שירות אמיתיים.

אז איך זה אמור להיראות בעצם?
להלן הדוגמה – מילת המפתח: משפט מסקרן שמעודד הקלקה – שם המותג

בהצלחה!

כיצד ניתוח דאטה מסייע לקידום SEO?

גוגל ויתר מנועי החיפוש פועלים בכל רגע נתון כדי להשתפר ולשדרג את האלגוריתם שלהם תוך שהם חורטים על דגלם להביא לגולשים את האתרים הרלוונטיים והטובים

Read More »

קידום SEO באמצעות בלוג

לקידום אתרים יש מגוון רחב של שיטות שמסייעות בחיזוק דפי האתר ובהגברת הסמכות שלו בעיני גוגל ובעיני יתר מנועי החיפוש. אחת מן השיטות לחיזוק האתר

Read More »

מה החשיבות של כלי מנהלי האתרים?

כלי מנהלי האתרים של גוגל שנקרא Google Search Console הוא למעשה אמצעי התקשורת שלנו מול מנוע החיפוש הפופולרי בעולם. חשוב שכל אתר שעולה לאוויר יסונרכן עם כלי

Read More »

בניית פרופיל קישורים חיצוניים

לגוגל יש למעלה מ-200 פרמטרים שונים על-פיהם מנוע החיפוש הפופולרי בעולם מחליט את מי להציג ראשון עבור שאילתת החיפוש של הגולש/ת. רבים מן הפרמטרים השונים

Read More »

כתיבת תוכן איכותי ל-SEO

תוכן, תוכן, תוכן ושוב פעם תוכן. אפשר להסביר מהו קידום אורגני באלף ואחת דרכים ולהדגים זאת בצורה מסובכת ומורכבת, אך בסופו של דבר, אחד מן

Read More »

מה זה קידום אורגני?

נתחיל קצת בהגדרות – קידום אורגני הוא מגוון רחב של פעולות המתבצעות על אתר מסוים ומחוצה לו וזאת כדי להביאו למיקומים הראשונים של תוצאות החיפוש

Read More »

קידום אורגני – כדאי או לא כדאי?

לא פעם יוצא לי לפגוש בלקוחות מתעניינים שמתלבטים אם לבחור בקידום אורגני או בממומן או שאולי לשלב בין השניים.לא מסובך להבין את הדילמה, שכן שני

Read More »