התוכן הוא אחד מן הפרמטרים החשובים ביותר לקידום אתרים במנועי החיפוש ודרכו אנחנו יכולים להתברג במילות חיפוש רלוונטיות, למשוך גולשים לקרוא ולהתנייד באתר שלנו ולבסוף להשאיר פרטים.

אבל איך משיגים בעצם את התוצאה הרצויה של המרה או רכישה באתר? אין זה סוד שחזרה על מילות המפתח ברחבי התוכן רומזת לגוגל (רמז עבה למדי) באשר למה שדף האתר מדבר עליו. כאן החלטנו להידרש לאחד מן הנושאים היותר מבלבלים בתחום והוא החזרה על מילות המפתח בתוכן הקידומי.

חזרה על מילות מפתח בתוכן

נתחיל מהשורה התחתונה – כדאי לחזור על מילות המפתח משהו בין 4 ל-5 פעמים גג. לא משנה איך נהפוך את זה, צפיפות גבוהה מדי של מילות המפתח העיקריות בתוכן פשוט לא תיראה טבעית, לא תזרום באופן חלק בתוכן ותהפוך את המלל כולו לחובבני. אז איך ניתן לשלב את המילים? הנה כמה טיפים כלליים שחשוב ליישם כבר היום.

נצלו את הכותרות

חשוב לחזור על מילת המפתח העיקרית של הדף בכותרת הראשית H1 ולאחר מכן על מילת המפתח המשנית בכותרת H2. מדובר בפרמטר חשוב לקידום הדף מבחינת אופטימיזצית On-Site שגם רומז לגוגל על מהות הדף וגם מאפשר לנו לעשות סדר בעין של הגולשים.

אל תהנדסו את התוכן

גוגל כבר מזמן הכריזו שקידום אורגני במנועי החיפוש לא צריך לדבר אל המנועים, אלא לבני אדם. אם יש לכם תוכן טוב שאתם מאמינים בו, פשוט תנו לעצמכם לשפוך את המלל על הדף בצורה מסודרת ונקייה ומבלי לבצע שינויים שפשוט לא נראים טבעי. נניח שתרצו לקדם את הביטוי "קורס טכנאי סלולר מכללות", אז אפשר לשלב את המונח במשפט כמו "קורס טכנאי סלולר מוצע במגוון מכללות ברחבי הארץ". גוגל כבר ידעו לעשות 1+1 ולשלב בין המילים הרלוונטיות. דברו לבני אדם! אל תתנו לאף אחד אחר להטעות אתכם.

הקפידו על טקסט Alt לתמונות

בתמונות שמעלים לאתר יש תגית Alt שמאפשרת לנו לספר למנועי החיפוש מה רואים בתמונה. הקפידו לנצל את התמונות שאתם מעלים בדף עם מילות החיפוש הרלוונטיות עבורכם. למשל אם מדובר בדף שמקדם את הביטוי מנעולן אז בתמונה של בעל המקצוע אפשר לרשום את שם נותן השירות ולידו מנעולן נניח איציק המנעולן.

בדרך זו ניצלנו את התמונות גם כדרך לשילוב מילות המפתח, וזאת מבלי לכרסם במכסה המצומצמת ממילא שיש לנו לפזר אותן ברחבי התוכן.

מה הקשר בין תוכן לקידום אתרים?

תוכן, תוכן ושוב פעם תוכן! לא משנה מה יספרו לכם על שיווק דיגיטלי, התוכן היה ונשאר אחד מן הפרמטרים החשובים ביותר לקידום על-ידי גוגל ולמעשה

Read More »

דגשים לאופטימיזציה באתר

הקמת ויצירת תוכן איכותי באתר היא דבר אחד, אך התאמתו בצורה האופטימלית ביותר למנועי החיפוש היא דבר אחר ועל כן חשוב לתת עליו את הדעת.

Read More »

כיצד ניתוח דאטה מסייע לקידום SEO?

גוגל ויתר מנועי החיפוש פועלים בכל רגע נתון כדי להשתפר ולשדרג את האלגוריתם שלהם תוך שהם חורטים על דגלם להביא לגולשים את האתרים הרלוונטיים והטובים

Read More »

קידום SEO באמצעות בלוג

לקידום אתרים יש מגוון רחב של שיטות שמסייעות בחיזוק דפי האתר ובהגברת הסמכות שלו בעיני גוגל ובעיני יתר מנועי החיפוש. אחת מן השיטות לחיזוק האתר

Read More »

מה החשיבות של כלי מנהלי האתרים?

כלי מנהלי האתרים של גוגל שנקרא Google Search Console הוא למעשה אמצעי התקשורת שלנו מול מנוע החיפוש הפופולרי בעולם. חשוב שכל אתר שעולה לאוויר יסונרכן עם כלי

Read More »

בניית פרופיל קישורים חיצוניים

לגוגל יש למעלה מ-200 פרמטרים שונים על-פיהם מנוע החיפוש הפופולרי בעולם מחליט את מי להציג ראשון עבור שאילתת החיפוש של הגולש/ת. רבים מן הפרמטרים השונים

Read More »

כתיבת תוכן איכותי ל-SEO

תוכן, תוכן, תוכן ושוב פעם תוכן. אפשר להסביר מהו קידום אורגני באלף ואחת דרכים ולהדגים זאת בצורה מסובכת ומורכבת, אך בסופו של דבר, אחד מן

Read More »

מה זה קידום אורגני?

נתחיל קצת בהגדרות – קידום אורגני הוא מגוון רחב של פעולות המתבצעות על אתר מסוים ומחוצה לו וזאת כדי להביאו למיקומים הראשונים של תוצאות החיפוש

Read More »

קידום אורגני – כדאי או לא כדאי?

לא פעם יוצא לי לפגוש בלקוחות מתעניינים שמתלבטים אם לבחור בקידום אורגני או בממומן או שאולי לשלב בין השניים.לא מסובך להבין את הדילמה, שכן שני

Read More »