מקדם אתרים - אלי סאסי

מומחה SEO משנת 2010.

הגיע הזמן שתקבל תוצאות אמיתיות.

לפרטים: 0723950683

 

אני אפתח בטקסט מעט לא צפוי ואדבר על כך שבסופו של דבר

(ובהנחה שאנחנו מדברים על מקדמי האתרים מהשורה הראשונה)

כולנו יודעים ועושים את העבודה.

למה אני מתכוון?

אנחנו יודעים לעשות ON SITE פצצה החל מרמת ה ALT ועד אפיון היררכיה ב URL וקישור אנקור יצירתי.

אנחנו יודעים לעשות OFFSITE מדהים ולהשיג קישורים מצוינים אל האתר שלך.

אנחנו מבינים טכנולוגיה וקוד ויודעים לשפר זמן טעינה, חווית משתמש בניידים ומדידה הדוקה באנליטיקס.

אז כן, אנחנו יודעים לעבוד וסביר להניח שגם לרובנו יהיו תוצאות מוכחות להראות לך.
(שוב, אני מדבר על המומחים שבנינו בתחום ולא על כאלו שאתמול סיימו קורס ופתחו עסק לקידום אתרים)

מה הפואנטה אתה שואל?

מאז 2010, (כשרק התחלתי את דרכי בתחום) מאות אתרים קודמו על ידי ועשרות תלמידים כבר עברו קורסים והדרכות בקידום אתרים ושיווק באינטרנט.

ואם יש משהו חשוב שהבנתי אחרי כל השנים

האלו שיש דבר אחד שהכי חשוב לבעל העסק או מנהל השיווק מולו אני עובד (כמובן מעבר למקצועיות ויכולת מוכחת להראות תוצאות בשטח) זה הכימיה ויכולת שיחה אנושית ונעימה/חברית מול המקדם.

נחדד מעט:

האם אתה מרגיש שיש לך תקשורת רציפה ונעימה עם המקדם ושהוא זמין בשבילך?

האם אתה מרגיש שהמקדם מתייחס לעסק שלך כאילו שזה העסק שלו ורוצה שהקידום יצליח לפחות כמוך?

האם אתה מרגיש אמינות וביטחון בעבודה של המקדם והוא מראה לך בדיוק את העבודה שלו כל חודש?

אני מזמין אותך לקבל יחס אישי, עבודה מקצועית ושקופה,
ומדידה הדוקה של יעדים ותוצאות מחודש לחודש. – בוא נצליח ביחד!

אשמח להקשיב לך ולבדוק האם אוכל לשפר את הקידום האורגני אצלך.
תתקשר – 0723950683

אז נעים מאוד, אלי סאסי, דינוזאור ותיק משנת 2010.

ויש לי כמה תובנות שאספתי עם השנים…

חלק קטן מהדינוזאורים שלי! אשמח לראות גם אותך בינהם.

משלוחה

עמוד 1 בביטוי "משלוחים"

שיא גל

עמוד 1 בביטוי "קורס סקיפרים"

מרקט-ליד

עמוד 1 בביטוי "טלמיטינג"

ערוץ 10

עמוד 1 בביטוי "חדשות"

עמוד 1 בביטוי "חברת השמה להייטק"

עמוד 1 בביטוי "תוספות שיער"

בריקטסון

עמוד 1 בביטוי "השכרת כספות"

יצאת-גדול

עמוד 1 בביטוי "בעלי מקצוע"

עמוד 1 בביטוי "סלונים מעוצבים"

עמוד 1 בביטוי "מיגון מעליות"

עמוד 1 בביטוי "ציוד להשכרה"

עמוד 1 בביטוי "מוסך נייד"

עמוד 1 בביטוי "הרמת שפה"

עמוד 1 בביטוי "כורסאות טלויזיה"

עמוד 1 בביטוי "זוהרים לחתונה"

עמוד 1 בביטוי "פן לשיער"

עמוד 1 בביטוי "חברת אינסטלציה"

עמוד 1 בביטוי "מגש סושי"

עמוד 1 בביטוי "ספא בבת ים"

עמוד 1 בביטוי "פלנקים"

עמוד 1 בביטוי "מדבקות לרכב"

עמוד 1 בביטוי "הגירה לארה"ב"

עמוד 1 בביטוי "בלונים לאירוע"

עמוד 1 בביטוי "קייטרינג טאפאס"

נגן וידאו

החלטת להיות דינוזאור בעסק שלך? דבר איתי.

כנראה שפספסתם כמה דברים חשובים בדרך.

יש לא מעט מקדמי אתרים פרילנסרים וחברות קידום בשוק ומי שלא מגיע מהתחום לא באמת יודע
איזה שאלות צריך לשאול על מנת לוודא שהוא בידיים טובות.
(חשוב להגיד בשלב זה שאין דבר כזה 100% הצלחה ותמיד יהיו יעדים שיתעכבו מעבר למצופה)

אז ברשותכם אספר קצת על עצמי ועל מה אני עושה.
לאחר מכן אסביר מה יש לשאול מקדם אתרים פרילנסר לפני שיוצאים לפרויקט קידום אתר.

קוראים לי אלי סאסי ואני מקדם אתרים משנת 2010. למה דווקא SEO? כי אני מאמין בשיטה זו כאסטרטגיה לטווח ארוך עבור כל בעל עסק. בסופו של דבר, כשהקידום מצליח – מדובר בהחזר השקעה (ROI) הרווחי ביותר. (וממה שאני בדקתי גם בלידים האיכותיים ביותר)

במהלך שנותי כמקדם אתרים ניהלתי מאות אתרי אינטרנט מכל סוג שהוא מאתרי תדמית קטנים ועד אתרי תוכן עם עשרות מליוני דפים וגולשים. בנוסף תפקדתי כראש צוות SEO על מחלקות קידום אורגני, העברתי קורסים של קידום אתרים, חקרתי ולמדתי את התנהגות מנועי החיפוש (עד כמה שאפשר)

אז כיצד הכל התחיל?
את העסק שלי הקמתי לאחר שהחלטתי שהגיע הזמן לפרוש כנפיים ולצאת לדרך עצמאית כמקדם אתרים פרילנסר. תוך כמה חודשים העסק גדל, התווספו עובדים, וכיום אנו מקדמים עשרות לקוחות קטנים וגדולים כאחד כאשר אני משמר את כל הידע שצברתי בשנים בהם קידמתי ובכך אני מייצר תוצאות עבור לקוחותיי בכל יום מחדש.

כיצד הלקוחות שלי עוקבים אחרי התוצאות:
אני מאמין בשקיפות מלאה. וזה מתבטא בכמה סעיפים אותם מקבל כל לקוח קידום בכל סוף חודש:

  1. דוח מיקומים: סעיף שאמור להיות מובן. אך בפועל המון לקוחות שמדברים איתי מסבירים שלא באמת ידעו מה המיקומים שלהם בגוגל בזמן ששילמו על קידום אתרים. הלקוח עובר בכל חודש על דוח המיקומים ומוודא יחד איתי שהוא מבין את התוצאות.
  2. דוח טראפיק: אנו מודדים תנועה אורגנית המגיעה אך ורק מגוגל ובכל חודש מוודאים האם קיבלנו יותר או פחות תנועה לאתר דרך גוגל. כמובן שלא צריך לומר שיותר טראפיק = יותר לידים.
  3. דוח לידים: אנו לא מסתפקים אך ורק בלידים של טפסי צור קשר באתר. הסטטיסטיקה אומרת שעל כל טופס צור קשר אחד יש 3 טלפונים ולכן אנו מודדים כמה טלפונים התקבלו אך ורק דרך האתר ע"י קו טלפון יעודי שאנו מטמיעים באתר.
 

בנוסף לכל אלו אנו שולחים בדוח הערות שלנו והמלצות לשיפור חווית משתמש ושיפור יחס המרה גם אם מדובר בנגיעות של עיצוב ותכנות.
אנו מבינים ש SEO ב 2019 מורכב יותר אך מתגמל יותר!

שם לקוח: Kmedic תרופות
סוג קידום: SEO [קידום אורגני]
אופי העבודה: התאמת האתר לSEO ותחילת קידום אורגני
כמה זמן האתר מקודם: 4 חודשים בלבד

האמת?

מדובר במקרה קלאסי בו מתחילים עבודת SEO על האתר ובחודשים הראשונים נראה שהפרויקט לא הולך להפוך לסיפור הצלחה.

המיקומים לא זזים [אין מיקומים בכלל לאתר] נדמה שגוגל די מתעלמת מאיתנו והביטחון [כמעט] ומתערר. האם הקישורים עובדים? האם האופטימיזציה מדויקת?

עד ש…

מכירים את ה "עד ש" ? בתחום שלי הוא די נפוץ : )

התוצאה? נדבר תכלס: [טיפול באקנה] עמוד 1 מקום 1 בגוגל.

שימו לב לגרף המיקום בגוגל של הביטוי המרכזי
והתחרותי ביותר ש
התבקשתי לקדם:


לפעמים, כל מה שאנחנו צריכים זה את האישור הסופי הזה, הדבר שיגרום לנו להאמין ב 100% שהמהלך שאנחנו עושים הוא הנכון. 

אני יכול להגיד לכם בלב שלם – אני לא לוקח כל פרויקט!

אני לוקח עסקים שאני יודע לחלוטין שאני אצליח לגרום להם להרוויח יותר כסף דרך האתר!

אני חושב שאחרי כמה חודשים איתי, הצער היחיד שיהיה לך זה שלא התחלת לקדם איתי הרבה לפני. 

מאיפה אני כ"כ בטוח אתה שואל? מצרף שלל דוגמאות של הצלחות: [ידעתי להצליח איתם – אדע להצליח גם עם האתר שלך]

דוגמא לאתר שביניתי מ 0 לעסק שהיה בתחילת דרכו, האתר נבנה בהתאמה לקידום אורגני והמשך קידום אורגני שוטף מרגע עלייתו לאוויר. שים לב לכמות החשיפות בתחילת הדרך אל מול כמות החשיפות לאחר קידום אורגני:

מקדם אתרים

 

דוגמא לאתר שקידמתי בתחום הרפואה: האתר כבר היה בנוי [יש לציין במערכת ניהול לא משהו] אבל מה שהצלחנו לעשות שם ב 4 חודשים פשוט גורם לי אושר. שימו לב למספרי החשיפות בגוגל בתחילת הקידום ואחרי 4 חודשים: לא למצמץ : )

הגרף הזה די מעניין. העלייה בכמות החשיפות האורגניות ב GOOGLE חד מאוד ומגיע תוך זמן קצר ביותר. 2 חודשי קידום בלבד והאתר הופך מאתר שאף אחד לא מכיר לאתר שמקבל חשיפות, לידים ומכירות בפועל. [מרגש לא?]

מקדם אתרים תותח

כמובן כמובן. לא אחסוך בפניכם גם את הנתון הזה

מצרף מיקומים LIVE מתוך מערכת המעקב שלנו [ZEFO]:

לקוח: acnex.co.il

מילים קשות מקודמות:

טיפול באקנה – 880 חיפושים בחודש – עמוד 1 בגוגל

מינוציקילין – 1600 חיפושים בחודש – עמוד 1 בגוגל

רואקוטן – 440 חיפושים בחודש – עמוד 1 בגוגל

לקוח: anak-hasear.com

מילים קשות מקודמות:

פאות – 2500 חיפושים בחודש – עמוד 1 בגוגל

תוספות שיער – 2500 חיפושים בחודש – עמוד 1 בגוגל

לקוח: mishloha.co.il

מילים קשות מקודמות:

משלוחים – 20,000 חיפושים בחודש – עמוד 1 בגוגל

המבורגר משלוחים – 17,000 חיפושים בחודש – עמוד 1 בגוגל

פיצה משלוחים – 30,000 חיפושים בחודש – עמוד 1 בגוגל

לקוח: sea-gal.co.il

מילים קשות מקודמות:

קורס סקיפרים – 720 חיפושים בחודש – עמוד 1 בגוגל

השכרת יאכטה – 800 חיפושים בחודש – עמוד 1 בגוגל

לקוח: r-k.co.il

מילים קשות מקודמות:

מכונת תפירה – 2500 חיפושים בחודש – עמוד 1 בגוגל

מקרר לרכב – 1000 חיפושים בחודש – עמוד 1 בגוגל

רוצה שגם האתר שלך יככב פה? אז קדימה להרים טלפון לא רק לקרוא 🙂

אחח.. שאלת השאלות אה?! 

התשובה היא שלא. והנה ההסבר: 

לא מעט לקוחות שואלים את השאלה הזו. לא רק אותי אגב, כל מקדם אתרים נשאל שאלה כזו. 

אז אשאל אתכם בחזרה:

האם זה בסדר שאשלם לרופא פוריות רק במידה והוא יצליח להביא הריון? 

האם זה בסדר שאשלם לעו"ד רק במידה ואזכה בתביעה? 

התשובה ברורה. 

במקרים בהם התוצאה לא תלויה ב 100% בנו – לא ניתן להתחייב לתוצאות!

למה כן ניתן להתחייב? לתכנית עבודה. משימות.

אגב, אני בכל זאת מעניק מודל תשלום ייחודי הנקרא "שלם ככל שתתקדם"

נתחילים במחיר נמוך מהמחיר המקורי ומעלים למחיר המקורי בהתאם להתקדמות המילים בגוגל.

לכל מקדם אתרים יש את השיטות שלו. 

משנת 2010 אני מקדם אתרים ויש לי לא מעט תובנות בתחום. 

אם צריך לחלק ברמת המאקרו את המקצוע הזה שנקרא קידום אתרים הייתי מחלק אותו ל 4 מחלקות:

1. ONSITE: מקבץ פעולות שמבצעים בתוך האתר. 

2. OFFSITE: מקבץ פעולות שמבצעים מחוץ לאתר

3. טכנולוגיה: קבצים, קוד, זמן טעינה, עבודה מול סרצ' קונסול ועוד…

4. מדידה: אנליטיקס, מפות חום, המרות, דוחות והסקת מסקנות

כיצד זה בא לידי ביטוי:

1. מעבר על כל דפי האתר וביצוע אופטימיזציה ידנית + אוטומטא לתגיות SEO, אופטימזיציה לתמונות ובחירת ALT מתאים, אפיון וביצוע קישורים פנימיים, אפיון וביצוע תפריט עליון ותחתון ובחירת קישורים חשובים, בדיקת כותרות H ע"פ הנחיות גוגל, פיתוח תוכן ומדיה, עיבוי וכתיבת תוכן חדש בהתאם למחקר מתחרים ועוד.

2. ברוכים הבאים לעולם שנקרא בניית קישורים 🙂

אנו בונים קישורים בפורומים רלוונטים ומנהלים דיונים ואזכורים למותג בגוגל
אנו כותבים תוכן איכותי ומפרסמים כתבות יח"צ באתרי אינטרנט ופורטלים חשובים
ברשותינו מעל ל 60 אתרי תוכן ואינדקסים [רשימה שהולכת וגדלה מחודש לחודש]. אנו דואגים לטפח אותה, לבנות לאתרים שלנו קישורים ולעבות אותם בתכנים ובעצם לקדם אותם כאתרי לקוח לכל דבר ועניין – ככה שלינק שיוצא לאתר לקוח שלנו מאתרי התמיכה שלנו הולך ומתחזק עם הזמן ובכך אנו יוצרים רשת חזקה שעם הזמן הופכת כל אתר למוביל בתחומו

3. אנו משפרים זמן טעינה באמצעות פלאגינים/מפעילים מתכנת שכותב קוד מ 0 במקום פלאגינים כבדים, אנו עובדים מול כלים של גוגל ומתקנים טקסטים וגופנים בעיתיים, משפרים ניראות בניידים ועוד

4. אנו מנתחים דוחות של גוגל אנליטיקס ובודקים לדוג' מדוע בדפי האתר זמן השהייה הוא 4 דקות ורק בדף אחד הזמן הוא 30 שניות?! , אנו מקליטים את הגולשים זזים עם העכבר באתר ובודקים מה מפריע להם? מה האזורים החמים ביותר באתר? איזה טופס יצירת קשר הוא הממיר ביותר?

נתחיל בפשוט, חברות או מקדמים פרטיים המציעים קידום אתרים בתקציב של 200-500 ש"ח לחודש:

אני לא רוצה להרחיב יותר מידי כי אני מעדיף להתעסק בסעיפים הבאים שמדברים על מה שכן תקבל  : )

אך אהיה ברור ואומר: לא ניתן לקדם במחירים כאלו וכמובן לא ניתן להגיע לשום תוצאה רצינית במחירים כאלו.

נמשיך בתקציבים הנפוצים ביותר בעולם ה SEO: תקציבים שנעים בין 1000-1500 ש"ח לחודש.

האם זה אפשרי?? תלוי !

תלוי בתחרות, תלוי באתר המיועד לקידום, תלוי ביכולות המקדם ושיתוף הפעולה של הלקוח. 

לרוב, תקציב זה יהיה בעייתי לקידום. אבל – תנו לנו לשבור את הראש ולהגיד לכם אם אפשר או לא.

 

נעבור לתקציבים נפוצים יותר: תקציבים שבין 2000-2500 ש"ח לחודש לקידום אתרים.

סביר להניח שכאן מדובר בחברה קטנה או גדולה שמחפשת עבודת קידום אתרים בגוגל שתניב תוצאות גבוהות.
ואכן מדובר בתקציב שמאפשר להביא תוצאות משמעותית.

בתקציב זה אנו לא מקדמים 10 מילות מפתח. בתקציב הזה אנו נקדם 50 מילות מפתח שונות ונתפרס על כל ביטוי שקשור לתחום הפעילות בגוגל.
אנו נעדכן תכנים ברמה גבוהה באתר ונביא טראפיק איכותי ביותר.

תוצאות: לאחר 4 חודשי פעילות החברה או הארגון יוכלו להרגיש משמעותית שינוי ועלייה בכמות הלידים והפניות דרך האתר.

נעבור לתקציבים גבוהים יותר: תקציבים שבין 3000 ש"ח ל- אופססס…אין צורך להוסיף!!!

אני אסביר :)

תקציב של 3000 שקלים לחודש לעבודת קידום אתרים בגוגל הוא תקציב שבהחלט מאפשר למקדם האתרים שלכם יד חופשית והבאת תוצאות משמעותיות ביותר. עבודת הקידום בתקציב שכזה הופכת להיות עבודה כללית של ניהול האתר מא ועד ת. החל מתכנים חדשים שעולים לאתר, שינוי עיצובי באתר ועד אפיון ופיתוח טכנולוגי.

מדובר בעבודה של ממש כאילו שמקדם האתר הוא חלק פעיל בתוך החברה. הכל עובר דרכו והשליטה באתר היא בידיים שלו. איכות העבודה וההתנהלות השוטפת היא ברמה הגבוהה ביותר. כמובן שחשוב לזכור שעל מקדם האתרים או על חברת קידום האתרים להיות ברמה מספיק טובה כדי לקחת על עצמה פרויקט שכזה.

תוצאות: כמות של מאות עד אלפי מילות חיפוש בעמוד 1 בגוגל מספר ווריאציות שונות.
מדובר על תוצאות חזקות במיוחד והרמת העסק באופן משמעותי ביותר ברמה התקציבית.

מעל 3000 שקלים? 
פה תשלמו בעיקר על משרד גדול בקומה ה20 בתל אביב, כמות עובדים גדולה, מזגן שעובד שעות נוספות ובקיצור על כל דבר חוץ ממה שבאמת אמור להביא לכם תוצאות. אין סיבה אמיתית לשלם מעבר לתקציב הזה.

לסיכום:
מקווה שעשינו סדר בעלויות קידום האתרים ובמחירונים השונים. אם עדיין יש שאלות, אשמח לייעץ לפני שתחליטו על ספק קידום האתר שלכם.

CTR SEO1
כללי
goldenwa_admin

החשיבות של מטה טייטל מזמינה

הקלדתם ביטוי כלשהו במנוע החיפוש? מיד קפצו מולכם מגוון רחב אתרים שונים שכולם ככולם מציעים את המידע הרלוונטי עבורכם. המבנה של האתרים המופיעים הוא ברור

Read More »
מקדם אתרים
4.3 (85%) 24 votes
קידום אורגני מקצועי לעסקים עם חברת מקום 1

תשאיר טלפון ואני מתקשר : )