מקדם אתרים

מומחה SEO משנת 2010.

כמקדם אתרים בכיר אני מתחייב לומר לך כבר בשיחה הראשונה שלנו מה ניתן להשיג בקידום האתר, מה ייקח יותר זמן ומה לא ניתן כנראה להשיג…​

אני אפתח בטקסט מעט לא צפוי ואדבר על כך שבסופו של דבר
(ובהנחה שאנחנו מדברים על מקדמי האתרים מהשורה הראשונה)

כולנו יודעים ועושים את העבודה.

למה אני מתכוון?

אנחנו יודעים לעשות ON SITE פצצה החל מרמת ה ALT ועד אפיון היררכיה ב URL וקישור אנקור יצירתי.

אנחנו יודעים לעשות OFFSITE מדהים ולהשיג קישורים מצוינים אל האתר שלך.

אנחנו מבינים טכנולוגיה וקוד ויודעים לשפר זמן טעינה, חווית משתמש בניידים ומדידה הדוקה באנליטיקס.

אז כן, אנחנו יודעים לעבוד וסביר להניח שגם לרובנו יהיו תוצאות מוכחות להראות לך.
(שוב, אני מדבר על המומחים שבנינו בתחום ולא על כאלו שאתמול סיימו קורס ופתחו עסק לקידום אתרים)

מה הפואנטה אתה שואל?

מאז 2010, (כשרק התחלתי את דרכי בתחום) מאות אתרים קודמו על ידי ועשרות תלמידים כבר עברו קורסים והדרכות בקידום אתרים ושיווק באינטרנט.

ואם יש משהו חשוב שהבנתי אחרי כל השנים

האלו שיש דבר אחד שהכי חשוב לבעל העסק או מנהל השיווק מולו אני עובד (כמובן מעבר למקצועיות ויכולת מוכחת להראות תוצאות בשטח) זה הכימיה ויכולת שיחה אנושית ונעימה/חברית מול המקדם.

נחדד מעט:

האם אתה מרגיש שיש לך תקשורת רציפה ונעימה עם המקדם ושהוא זמין בשבילך?

האם אתה מרגיש שהמקדם מתייחס לעסק שלך כאילו שזה העסק שלו ורוצה שהקידום יצליח לפחות כמוך?

האם אתה מרגיש אמינות וביטחון בעבודה של המקדם והוא מראה לך בדיוק את העבודה שלו כל חודש?

אני מזמין אותך לקבל יחס אישי, עבודה מקצועית ושקופה,
ומדידה הדוקה של יעדים ותוצאות מחודש לחודש. – בוא נצליח ביחד!

אשמח להקשיב לך ולבדוק האם אוכל לשפר את הקידום האורגני אצלך.
תתקשר – 054-6700290

ELISASI

בחרתם במקדם אתרים פרילנסר אבל הקידום לא מביא תוצאות?

כנראה שפספסתם כמה דברים חשובים בדרך.

יש לא מעט מקדמי אתרים פרילנסרים וחברות קידום בשוק ומי שלא מגיע מהתחום לא באמת יודע
איזה שאלות צריך לשאול על מנת לוודא שהוא בידיים טובות.
(חשוב להגיד בשלב זה שאין דבר כזה 100% הצלחה ותמיד יהיו יעדים שיתעכבו מעבר למצופה)

אז ברשותכם אספר קצת על עצמי ועל מה אני עושה.
לאחר מכן אסביר מה יש לשאול מקדם אתרים פרילנסר לפני שיוצאים לפרויקט קידום אתר.

קוראים לי אלי סאסי ואני מקדם אתרים משנת 2010. למה דווקא SEO? כי אני מאמין בשיטה זו כאסטרטגיה לטווח ארוך עבור כל בעל עסק. בסופו של דבר, כשהקידום מצליח – מדובר בהחזר השקעה (ROI) הרווחי ביותר. (וממה שאני בדקתי גם בלידים האיכותיים ביותר)

במהלך שנותי כמקדם אתרים ניהלתי מאות אתרי אינטרנט מכל סוג שהוא מאתרי תדמית קטנים ועד אתרי תוכן עם עשרות מליוני דפים וגולשים. בנוסף תפקדתי כראש צוות SEO על מחלקות קידום אורגני, העברתי קורסים של קידום אתרים, חקרתי ולמדתי את התנהגות מנועי החיפוש (עד כמה שאפשר)

אז כיצד הכל התחיל?
את העסק שלי הקמתי לאחר שהחלטתי שהגיע הזמן לפרוש כנפיים ולצאת לדרך עצמאית כמקדם אתרים פרילנסר. תוך כמה חודשים העסק גדל, התווספו עובדים, וכיום אנו מקדמים עשרות לקוחות קטנים וגדולים כאחד כאשר אני משמר את כל הידע שצברתי בשנים בהם קידמתי ובכך אני מייצר תוצאות עבור לקוחותיי בכל יום מחדש.

 

כיצד הלקוחות שלי עוקבים אחרי התוצאות:
אני מאמין בשקיפות מלאה. וזה מתבטא בכמה סעיפים אותם מקבל כל לקוח קידום בכל סוף חודש:

  1. דוח מיקומים: סעיף שאמור להיות מובן. אך בפועל המון לקוחות שמדברים איתי מסבירים שלא באמת ידעו מה המיקומים שלהם בגוגל בזמן ששילמו על קידום אתרים. הלקוח עובר בכל חודש על דוח המיקומים ומוודא יחד איתי שהוא מבין את התוצאות.
  2. דוח טראפיק: אנו מודדים תנועה אורגנית המגיעה אך ורק מגוגל ובכל חודש מוודאים האם קיבלנו יותר או פחות תנועה לאתר דרך גוגל. כמובן שלא צריך לומר שיותר טראפיק = יותר לידים.
  3. דוח לידים: אנו לא מסתפקים אך ורק בלידים של טפסי צור קשר באתר. הסטטיסטיקה אומרת שעל כל טופס צור קשר אחד יש 3 טלפונים ולכן אנו מודדים כמה טלפונים התקבלו אך ורק דרך האתר ע"י קו טלפון יעודי שאנו מטמיעים באתר.
 

בנוסף לכל אלו אנו שולחים בדוח הערות שלנו והמלצות לשיפור חווית משתמש ושיפור יחס המרה גם אם מדובר בנגיעות של עיצוב ותכנות.
אנו מבינים ש SEO ב 2019 מורכב יותר אך מתגמל יותר!

אז כיצד אני מקדם אתרים?

שם לקוח: Kmedic תרופות
סוג קידום: SEO [קידום אורגני]
אופי העבודה: התאמת האתר לSEO ותחילת קידום אורגני
כמה זמן האתר מקודם: 4 חודשים בלבד

האמת?

מדובר במקרה קלאסי בו מתחילים עבודת SEO על האתר ובחודשים הראשונים נראה שהפרויקט לא הולך להפוך לסיפור הצלחה.

המיקומים לא זזים [אין מיקומים בכלל לאתר] נדמה שגוגל די מתעלמת מאיתנו והביטחון [כמעט] ומתערר. האם הקישורים עובדים? האם האופטימיזציה מדויקת?

עד ש…

מכירים את ה "עד ש" ? בתחום שלי הוא די נפוץ : )

התוצאה? נדבר תכלס: [טיפול באקנה] עמוד 1 מקום 1 בגוגל.

שימו לב לגרף המיקום בגוגל של הביטוי המרכזי
והתחרותי ביותר ש
התבקשתי לקדם:


עם אילו לקוחות אתה עובד?

מהלקוח הקטן ביותר ועד הגדול ביותר. 

כל מי שרוצה SEO טוב יותר – יכול להיות לקוח שלי.

את "משלוחה" – תמצאו בדף 1 בגוגל במילים כמו "משלוחים" "המבורגר משלוחים" ועוד…
את "קומגט" – תמצאו בדף 1 בגוגל במילים כמו "טונרים" "טונרים למדפסת" ועוד…
את "יצאת גדול" – תמצאו בדף 1 בגוגל במילים כמו "בעלי מקצוע" "תיקון מדיח כלים" ועוד…
את "FXG" – תמצאו בדף 1 בגוגל במילים כמו "תוכנת ניתוח טכני" "תוכנת גרפים" ועוד…
את "טק ג'וב" – תמצאו בדף 1 בגוגל במילים כמו " חברת השמה להייטק" "דרושים הייטק" ועוד…

אני יכול להמשיך ולהמשיך… 

אבל עזבו – דברו איתי, אתן לכם את המספר שלהם כדי שתתרשמו ממקור ראשון : )

ערוץ 10
בריקטסון
FXG
יצאת-גדול
קומגט
משלוחה
שיא גל
rotter
טורקיז-האוס
techjob
מקדם אתרים עם אלי סאסי
מרקט-ליד
מגיק-דרופס
promobox

יש לך ממליצים?

כן, אך שניה לפני שאציג בפניך ממליצים,

אשמח שתדע כיצד לבחור מקדם אתרים:

1. כמה שנים הוא מקדם אתרים בגוגל? (בדגש על שנים)

2. האם למקדם האתרים יש תוצאות מוכחות ומילות מפתח תחרותיות בעמוד הראשון בגוגל שהוא יכול להראות לכם? עם תוצאות קשה להתווכח. דרשו נתונים
3. האם יש למקדם האתרים ממליצים? לקוחות שיכולים להעיד שהם מרוצים משירותי קידום האתרים?

4. האם בכוונת מקדם האתרים להציג בפניך בתחילת פרויקט הקידום תכנית עבודה למשך 12 חודשים כשבתוכה האסטרטגיה לקידום אורגני שהוא בחר עבור האתר שלך?

5. האם מקדם האתרים מתחייב להציג בפינך בכל סוף חודש דוח חודשי שיציג מה נעשה באתר החודש ומה מתוכנן לחודש הבא + השוואת כניסות לאתר ומדידת תוצאות הקידום? בצורה שקופה וברורה?

האם אתה מתחייב לתוצאות?

אחח.. שאלת השאלות אה?! 

התשובה היא שלא. והנה ההסבר: 

לא מעט לקוחות שואלים את השאלה הזו. לא רק אותי אגב, כל מקדם אתרים נשאל שאלה כזו. 

אז אשאל אתכם בחזרה:

האם זה בסדר שאשלם לרופא פוריות רק במידה והוא יצליח להביא הריון? 

האם זה בסדר שאשלם לעו"ד רק במידה ואזכה בתביעה? 

התשובה ברורה. 

במקרים בהם התוצאה לא תלויה ב 100% בנו – לא ניתן להתחייב לתוצאות!

למה כן ניתן להתחייב? לתכנית עבודה. משימות.

אגב, אני בכל זאת מעניק מודל תשלום ייחודי הנקרא "שלם ככל שתתקדם"

נתחילים במחיר נמוך מהמחיר המקורי ומעלים למחיר המקורי בהתאם להתקדמות המילים בגוגל.

מה תכנית העבודה? מה השיטה שלך לקדם אתרים לעמוד ה -1?

לכל מקדם אתרים יש את השיטות שלו. 

משנת 2010 אני מקדם אתרים ויש לי לא מעט תובנות בתחום. 

אם צריך לחלק ברמת המאקרו את המקצוע הזה שנקרא קידום אתרים הייתי מחלק אותו ל 4 מחלקות:

1. ONSITE: מקבץ פעולות שמבצעים בתוך האתר. 

2. OFFSITE: מקבץ פעולות שמבצעים מחוץ לאתר

3. טכנולוגיה: קבצים, קוד, זמן טעינה, עבודה מול סרצ' קונסול ועוד…

4. מדידה: אנליטיקס, מפות חום, המרות, דוחות והסקת מסקנות

כיצד זה בא לידי ביטוי:

1. מעבר על כל דפי האתר וביצוע אופטימיזציה ידנית + אוטומטא לתגיות SEO, אופטימזיציה לתמונות ובחירת ALT מתאים, אפיון וביצוע קישורים פנימיים, אפיון וביצוע תפריט עליון ותחתון ובחירת קישורים חשובים, בדיקת כותרות H ע"פ הנחיות גוגל, פיתוח תוכן ומדיה, עיבוי וכתיבת תוכן חדש בהתאם למחקר מתחרים ועוד.

2. ברוכים הבאים לעולם שנקרא בניית קישורים 🙂

אנו בונים קישורים בפורומים רלוונטים ומנהלים דיונים ואזכורים למותג בגוגל
אנו כותבים תוכן איכותי ומפרסמים כתבות יח"צ באתרי אינטרנט ופורטלים חשובים
ברשותינו מעל ל 60 אתרי תוכן ואינדקסים [רשימה שהולכת וגדלה מחודש לחודש]. אנו דואגים לטפח אותה, לבנות לאתרים שלנו קישורים ולעבות אותם בתכנים ובעצם לקדם אותם כאתרי לקוח לכל דבר ועניין – ככה שלינק שיוצא לאתר לקוח שלנו מאתרי התמיכה שלנו הולך ומתחזק עם הזמן ובכך אנו יוצרים רשת חזקה שעם הזמן הופכת כל אתר למוביל בתחומו

3. אנו משפרים זמן טעינה באמצעות פלאגינים/מפעילים מתכנת שכותב קוד מ 0 במקום פלאגינים כבדים, אנו עובדים מול כלים של גוגל ומתקנים טקסטים וגופנים בעיתיים, משפרים ניראות בניידים ועוד

4. אנו מנתחים דוחות של גוגל אנליטיקס ובודקים לדוג' מדוע בדפי האתר זמן השהייה הוא 4 דקות ורק בדף אחד הזמן הוא 30 שניות?! , אנו מקליטים את הגולשים זזים עם העכבר באתר ובודקים מה מפריע להם? מה האזורים החמים ביותר באתר? איזה טופס יצירת קשר הוא הממיר ביותר?

קידום אתרים זהו תחום פרוץ האם יש גוף חיצוני שמפקח על הפעילות שלך?

כמובן. 

החברה מפוקחת ומוחייבת לתו אמון הציבור. אנו נמדדים בדוחות שלנו משנה לשנה.

גל נחמן אמון הציבור 2018:

אלי סאסי קידום אתרים הוא עסק מחויב לכללי ההגינות של אמון הציבור.
בחודש מאי 2018 בדקנו את מסמכי ההתקשרות של החברה ומצאנו שהם עומדים בדרישות הארגון בנוגע ל:
 
  • דמי ביטול עסקה
  • שמירה על פרטיות הלקוחות
  • תנאי עסקה הוגנים
  • שקיפות על תהליכי העבודה

לצפייה בתעודה רשמית – https://emun.org/node/11136

אוקי אלי. כמה עולה התענוג?

נתחיל בפשוט, חברות או מקדמים פרטיים המציעים קידום אתרים בתקציב של 200-500 ש"ח לחודש:

אני לא רוצה להרחיב יותר מידי כי אני מעדיף להתעסק בסעיפים הבאים שמדברים על מה שכן תקבל  : )

אך אהיה ברור ואומר: לא ניתן לקדם במחירים כאלו וכמובן לא ניתן להגיע לשום תוצאה רצינית במחירים כאלו.

נמשיך בתקציבים הנפוצים ביותר בעולם ה SEO: תקציבים שנעים בין 1000-1500 ש"ח לחודש.
המחירים האלו הם המחירים הנפוצים ביותר ומבוקשים ביותר עבור בעלי עסקים קטנים המבקשים להעזר בשירות קידום אתרים לעסקים קטנים. כאלו שמבינים את משמעות הקידום האורגני ורוצים לקבל תוצאות אך גם במחירים "הוגנים".

האם זה אפשרי?? בהחלט!
יכולתי לבוא ולומר כמו בכל מאמר אחר שתקראו באינטרנט שבמחיר של 1000-1500 שקלים בחודש לא ניתן להביא תוצאות אמיתיות. אך המשפט הזה לא מדוייק ויש לעשות סדר.
נכון, ניתן לעשות קידום אתרים ברמה גבוהה הרבה יותר ברגע שהתקציב עולה. אך האם אותו בעל עסק קטן שצריך עבודה נקודתית לא יוכל לקבל תוצאות במחיר של 1500 שקל לחודש? יכול גם יכול!

איפה הקא'צ? התוצאות יגיעו קצת יותר מאוחר.

נסביר,

נניח שיש לנו לקוח שרוצה להופיע ב 10 ביטויים מרכזיים לעסק שלו הכוללים 3,4 ביטויים די תחרותיים + 6,7 ביטויי לונג טייל ממוקדים.

זאת מטרת הפרויקט ועל זה תימדד פעילות הקידום האורגני בכל דוח חודשי.

כדי להגיע לתוצאות בדף 1 ברמת תחרות בינונית וסבירה צריך להמתין פחות או יותר בין 4-8 חודשים.
אך במקרה שלנו מדובר בתקציב די נמוך ולכן זמן ההגעה לעמוד ה- 1 תתעכב במקצת.

בתקציב של 1000 שקל פחות או יותר זמן ההמתנה לכניסה לעמוד ה- 1 יהיה בין 8-12 חודשים.
בתקציב של 1500 שקלים זמן ההגעה יהיה בין 5-8 חודשים.

מקווה שעד פה עשינו סדר בדברים.

נעבור לתקציבים גבוהים יותר: תקציבים שבין 2000-2500 ש"ח לחודש לקידום אתרים.
סביר להניח שכאן מדובר בחברה קטנה או גדולה שמחפשת עבודת קידום אתרים בגוגל שתניב תוצאות גבוהות. ואכן מדובר בתקציב שמאפשר להביא תוצאות משמעותית.

בתקציב זה אנו לא מקדמים 10 מילות מפתח. בתקציב הזה אנו נקדם 50 מילות מפתח שונות ונתפרס על כל ביטוי שקשור לתחום הפעילות בגוגל.
אנו נעדכן תכנים ברמה גבוהה באתר ונביא טראפיק איכותי ביותר.

תוצאות: לאחר 4 חודשי פעילות החברה או הארגון יוכלו להרגיש משמעותית שינוי ועלייה בכמות הלידים והפניות דרך האתר.

נעבור לתקציבים גבוהים יותר: תקציבים שבין 3000 ש"ח ל- אופססס…אין צורך להוסיף!!!

אני אסביר :)

תקציב של 3000 שקלים לחודש לעבודת קידום אתרים בגוגל הוא תקציב שבהחלט מאפשר למקדם האתרים שלכם יד חופשית והבאת תוצאות משמעותיות ביותר. עבודת הקידום בתקציב שכזה הופכת להיות עבודה כללית של ניהול האתר מא ועד ת. החל מתכנים חדשים שעולים לאתר, שינוי עיצובי באתר ועד אפיון ופיתוח טכנולוגי.

מדובר בעבודה של ממש כאילו שמקדם האתר הוא חלק פעיל בתוך החברה. הכל עובר דרכו והשליטה באתר היא בידיים שלו. איכות העבודה וההתנהלות השוטפת היא ברמה הגבוהה ביותר. כמובן שחשוב לזכור שעל מקדם האתרים או על חברת קידום האתרים להיות ברמה מספיק טובה כדי לקחת על עצמה פרויקט שכזה.

תוצאות: כמות של מאות עד אלפי מילות חיפוש בעמוד 1 בגוגל מספר ווריאציות שונות.
מדובר על תוצאות חזקות במיוחד והרמת העסק באופן משמעותי ביותר ברמה התקציבית.

מעל 3000 שקלים? 
פה תשלמו בעיקר על משרד גדול בקומה ה20 בתל אביב, כמות עובדים גדולה, מזגן שעובד שעות נוספות ובקיצור על כל דבר חוץ ממה שבאמת אמור להביא לכם תוצאות.
אין סיבה אמיתית לשלם מעבר לתקציב הזה.

לסיכום:
מקווה שעשינו סדר בעלויות קידום האתרים ובמחירונים השונים. אם עדיין יש שאלות, אשמח לייעץ לפני שתחליטו על ספק קידום האתר שלכם.

 
ELISASI

אז בוא/י נדבר - אשמח לקדם גם את העסק שלך ב GOOGLE