נעים מאוד, אלי סאסי

מנהל השיווק החדש שלך
בוא להיות דינוזאור בתחומך!

איתי תצליח,

קידום אתרים SEO • קידום ממומן ב-Google •
קידום ממומן ב-Facebook/Instagram
• בניית דפי נחיתה • בניית אתרי תדמית /מיתוג

קידום SEO באמצעות בלוג

לקידום אתרים יש מגוון רחב של שיטות שמסייעות בחיזוק דפי האתר ובהגברת הסמכות שלו בעיני גוגל ובעיני יתר מנועי החיפוש. אחת מן השיטות לחיזוק האתר היא באמצעות הקמת בלוג להעלאת פוסטים במגוון נושאים שונים. [בנייה וקידום אתר בגוגל מעניין אותך?]

הבלוג בעצם מאפשר לנו לכתוב כמעט על כל מה שעולה על רוחנו מבלי להספים את האתר. למשל דפי הקטגוריה שבתפריט הראשי חייבים להיות ממוקדים וסופר רלוונטיים לגולשים. דפי המאמרים של הבלוג כבר יכולים ללכת מסביב ולדבר על נושאים קצת פחות בוערים ועדיין לאפשר לנו להתברג בתוצאות שונות.

למה כדאי לתחזק בלוג עבור קידום האתר?

למנועי החיפוש חשוב לדעת שהאתרים כל הזמן מתחדשים ומתרעננים. הדרך היחידה שבה אנחנו נראה לגוגל שאנחנו סופר פעילים באתר ורק מחכים לקבל דירוגים טובים יותר, היא באמצעות העלאת תכנים חדשים. ומה היתרון בכך? הנה כמה פירות שאפשר לקצור בעזרת בלוג.

ביטוי זנב ארוך

עצם העובדה שאנחנו מאפשרים לעצמנו להתפרע יותר בבלוג ופחות ללכת על ביטויים גנריים ועיקריים, מוביל אותנו להופיע בביטויים נוספים שטרם הופענו בהם קודם לכן. כך למשל, אתר שעוסק בלימודי נדל"ן יקדם את הביטוי לימודי נדל"ן בקטגוריה או תת קטגוריה של נושא קורסים. בבלוג ניתן להעלות מאמר שכותרתו היא "מה כדאי לעשות לפני שמשקיעים בנדל"ן". בדרך זו האתר יופיע בשאילתה הארוכה הזו ועשוי להגיע לגולשים רלוונטיים שימצאו עניין בקורס.

קישורים לחיזוק העמודים הפנימיים

בבלוגים אפשר גם להתפרע יחסית עם כמות הקישורים הפנימיים שמפנים לעמודים נוספים באתר. דרך קישורים פנימיים באנקורים רלוונטיים נוכל לחזק את הדפים ולהסביר לגוגל בצורה טובה יותר את ההיררכיה באתר. כך למשל אם יש לנו תת קטגוריה של קורס נדל"ן אז נקשר מתוך המאמר "מה כדאי לעשות לפני…." בביטוי לימודי השקעות נדל"ן. בכך הבהרנו למנועי החיפוש בצורה מעט שונה על הביטוי החשוב הזה ועל מעמדו באתר שלנו.

חיזוק היררכי ב-URL

ה-URL שלנו בנוי כך: example.co.il ובדף קטגוריה כך: example.co.il/category. ככל שהולכים ומתעמקים באתר והמבנה הולך ומתארך, האתר שלנו רומז למנועי החיפוש על ההיררכיה ומה הם הדפים החשובים ביותר. לעתים ניתן להשתמש בדפי פוסט שלא יופיעו תחת הבלוג, אלא תחת דף מסוים שאנחנו רוצים לקדם. אז אם הפעם אנחנו מקדמים החלפת מצבר בראשון לציון ורוצים לחזק את העמוד, אז נכתוב פוסט כלשהו בנושא ונשים אותו בצורה היררכית תחת הדף שמקדם את הביטוי החלפת מצבר בראשון לציון.

זה אמור להיראות בצורה הבאה: example.co.il/category/sub-category/blog-post. למעשה שמנו מאמר נוסף שנמצא תחת התת-קטגוריה שאנחנו רוצים לחזק ובכך הגברנו את מעמדה בהיררכיה הכללית של האתר.

אז האם בלוג הוא דרך טובה לקידום? חברות קידום אורגני רבות וביניהן מקום ראשון עושות שימוש ניכר בבלוג כדי להזרים דם חדש לאתר ולפתוח דלתות עם מגוון ביטויים חדשים. אל תוותרו על בלוג באתר שלכם והיו סמוכים ובטוחים שלאט אבל בטוח תקצרו את הפירות.

CTR SEO1

החשיבות של מטה טייטל מזמינה

הקלדתם ביטוי כלשהו במנוע החיפוש? מיד קפצו מולכם מגוון רחב אתרים שונים שכולם ככולם מציעים את המידע הרלוונטי עבורכם. המבנה של האתרים המופיעים הוא ברור

Read More »

איך בוחרים טייטל טוב?

תוכן טוב שמבין את מנועי החיפוש של גוגל ובו בזמן שם דגש נרחב על הקניית ערך מוסף ותועלת אמיתית לגולשים הוא אחד מן הגורמים העיקריים

Read More »

גורמי דירוג: האם עדיין יש כאלה?

על פי הנחה רווחת בענף קידום האתרים, דירוג אתרים בתוצאות החיפוש מתבצע באמצעות אלגוריתם המשווה פרמטרים דומים בעמודים שונים וקובע אילו מהם רלוונטיים יותר לשאילתה

Read More »

מעבר בטוח לאתר חדש – אלי סאסי

עובר לאתר חדש? כך תשמור על ה SEO ולא תיפגע! ראשית מזל טוב. מעבר לאתר חדש תמיד מרגש אותי. במהלך שנותי כמקדם אתרים עברתי עשרות פעמים תהליכים

Read More »

חשיבות SEO בפיתוח אתר אינטרנט

כל הנושא של פיתוח אתרי אינטרנט ובניית אתרים לעסקים הינו נושא מורכב מאוד. רבים חושבים כי להקים אתר אינטרנט זה דבר פשוט, וכל אחד יכול לבצע

Read More »

מה באמת קורה באתר שלכם?

עובדים עם מקדם אתרים? מעולהאבל מה באמת קורה באתר שלכם? רבים בטוחים שקידום אתרים בגוגל נועד כדי לגרום לדפי נחיתה באתרי אינטרנט להופיע בעמוד ה -1 בגוגל

Read More »

מחפשים מקדם אתרים? דברו איתי:

קידום אורגני מקצועי לעסקים עם חברת מקום 1

תשאיר טלפון ואני מתקשר : )